вторник, 15 ноември 2011 г.

Солени безглутенови еклерчета

Адаптирах рецептата, която Катерина пусна сутринта, за което има вечната ми благодарност.:)
Използвах българска безглутенова смес, като малко увеличих дозата на брашното. Вместо 100-те мл упоменати в рецептата, сложих 150. Дойде малко множко и доведе дотам, че на топлото разбиване вместо хомогенна смес, получих смес от хомогенни топчета. Но, както си и мислех при разбиването с яйцата се изглади. Пипер и мащерка не съм добавяла, защото моето дете не обича подправки. Като плънка използвах сирене и кашкавал, но не съм ги разбърквала в тестото, а си ги боцках при оформянето в едната лъжица и ги завивах с другата. Никога не съм вярвала, че от безглутеново брашно може да стане парено тесто, но явно до момента не се е намерило кой да ме изкуши достатъчно визуално с домашни еклери. :) И резултатът е това:



Предоволна съм от себе си. И в най-скоро време ще направя и сладки. :)

0 коментара:

Публикуване на коментар