събота, 5 май 2012 г.

Булка шета, град бие!

:D Цялата работа беше уж да оползотворя някакъв белтък, останал вчера от правенето на тарталетите, спомняте си ги.



Покрай него и някакво кисело мляко, по-отдавна отворено. А и без това отдавна бях намислила да експериментирам коприва фрикасе, за което Шаренийчето ме подсети преди ден-два с нейната кашичка. За фрикасето ми трябваха пак само жълтъци, та реших да оплзотворя всичкото белтък в питки със сирене. И тъй се завихрих около собствената си ос в кухнята. Разумява се "оползотворяването" глътна сума ти още продукти. И докато вихрено ползотворях, се наложи да отворя нова кутия яйца. Гледам, едното накрая пукнато и намокрило дъното на кутията. Веднага го впрегнах в оползотворителските си планове. А да го потегля, ама от изтеклия белтък залепнало за дъното на кутията и се счупи. При което нещо, нали съм си завихрена, вадя дивен рефлекс и успявам да го уловя в една чашка, която за щастие ми е под ръка. И ужким да го събера по-добре, как наведох кутията ... и изтърсих три! :D :D :D
Та от всичкото оползотворяване се върнах кажи-речи в начално положение с едно пукнато яйце в хладилника. Обаче тържествено обещавам да го оползотворявам, само ако наистина ми потрябва! :D
Ползотворният резултат е копривеното фрикасе, безглутенови питки със сирене и глутенови питки със сирене. Сега съм труп и обещавам да не готвя поне до утре вечер! :D
.... Пък и без това понякога трябва да чистя! :D

Ей ги ползотворностите:






0 коментара:

Публикуване на коментар