понеделник, 9 август 2010 г.

Няколко гадинки и аз

По поръчка на Рени, малко снимки от село.
:) На тоя дъждовен климат нямаше кой знае какво да се прави и съответно да се снима, но поне някои обитатели на естествения ми терариум.

Като си влязох вкъщи в белия ми леген се настанил ей тоз:

















Както и предполагах, след няколкомесечно отсъствие, се бяха примъкнали някои нежелани обитатели :( :



















Един ден, както си бях полегнала следобед на втория етаж, шумул-шумул, поглеждам - от перваза на прозореца ми се облещила една люспеста главица. Любопитко се беше оплел в пердето. На любезния си въпрос, желае ли по-удобно да се настани в леглото ми, получих следния нелюбезен отговор :) :




















Но бебе-гущер дава да го гушкаш, защото е още неориентираничко :) :
























Толкоз за животинките. Не можах да снимам гадната катерица, която опосква единия орех и съсела, който се е заел с опустошаването на другия ... Снимах орехчетата за спомен, защото, докато узреят, дали ще заваря някой още на дървото е много съмнително:



















Естествено, любимата ми чешма и мостчето. Мога да си направя серия "Четири сезона". :)


















































Понеже все си ме тегли към старинките, реших да снимам и табелата на читалището:

















И последни старинки - любимата ми люлка и аз в нея :D :

4 коментара:

Владимир Кабрански каза...

Добре си прекарала, въпреки че някои от животинките не са безопасни.
Добре дошла!

Gloxy-Floxy каза...

:) Добре заварила!
Само от пепеляниците ме е страх. :)

Hexemexe каза...

А мен ме е страх от всички пълзящи.:(

Gloxy-Floxy каза...

:) О, когато Симо, така кръщавам всички смокове, се засели под площадката, съм си рахат, защото заедно с пепелянката не обитават едновременно ограничено пространство... или поне не се е случвало при нас.
Той е пъзльо и не ми създава никакви грижи. :)

Публикуване на коментар