вторник, 17 ноември 2009 г.

Някой ден ще ни намерят вкаменени ...

:) Апокрифна любовна лирика, всъщност текст на песен, която често пеехме в компания с китара. Сав ме подсети по някакъв недоосмислен от мен механизъм с тазсутрешните си публикации.

Някой ден ще ни намерят вкаменени.
Камъкът ще бъде документ за нас.

Ref: И след хиляди години някой археолог
ще открие колко време имали сме с теб любов. (2x)

Ще ни сложат във музея под стъклата.
В тишината ще сме странни експонати.

Ref:Ще се спират и отминават чудни времена,
но не ще узнаят нищо за нашата съдба. (2x)

Само ние можем нещо да им кажем.
Само ние знаем нещичко за тях.

Ref:Вкаменили се от обич, почернели от пръстта,
тези влюбени до лудост и измъчени сърца. (2x)

11 коментара:

Румяна Попова каза...

:Вкаменили се от обич, почернели от пръстта,
тези влюбени до лудост и измъчени сърца

Gloxy-Floxy каза...

:) Това те трогва най-много или ...?

Румяна Попова каза...

Да това ме трогва най много та чак ....

Gloxy-Floxy каза...

:) Чувствена е песничката, да.
Но ти недей чак ...

Румяна Попова каза...

:)такава съм си сега излизам цунки!

Gloxy-Floxy каза...

:) ОК! Аз пък да си допечатам притчата, че се отклоних с тез любовности.

Savlena каза...

Много е хубав текста и болезнено истински.Благодаря ти ,Глокси!

Gloxy-Floxy каза...

:) И аз благодаря!

Анонимен каза...

mnogo qka pesen peehme q navremeto po u4eni4eski brigadi na serenadi i u4eni4eski kuponi ako q ima6e i melodiqta 6te6e da e super

Соня Шатева - Моето сладко хоби каза...

ох, спомениии!благодаря!

Бай Хуй каза...

Бях я забравил тази песен,
та колко години минаха от времето когато я пеехме
близо 50 години вече
невероятна песен
само жалко че никой не я изпълнява с музиката от едно време
с този текст

Публикуване на коментар