понеделник, 24 август 2009 г.

Приказка за питката ( Римейк )






















Функционирали Баба и Дядо – субекти на интензивната пауперизация. Толкова интензивна, че веднъж се наложило Дядото да реквизира екстремалния минимум Брашно – ултимативен фактор за старческа екзистенция. От него с Бабата продуцирали Питка – сферата на техните гастрономически интереси. Но когато я експонирали на Прозореца – локализиран натурален рефрижератор, Питката моментално се дисоциирала.

Ролира Питката акселеративно, а в опозиция срещу нея – Заекът – минимален индивид в неурбанизираните територии.

-Накъде ролираш ? – екзаминира Заека.

Питката риплейва: „ Аз съм продуцирана от екстремален минимум Брашно, като сфера на гастрономически интереси. От Баба се дисоциирах, от Дядо се дисоциирах, а от теб, Зайо, регресирам.”

Ролира питката по-натам. В опозиция се явява Сивият Вълк – ординарен индивид в неурбанизираните територии: „Накъде ролираш?” Риплей: „Аз съм продуцирана от екстремален минимум Брашно, като сфера на гастрономически интереси. От Баба се дисоциирах, от Дядо се дисоциирах, от Зайо се дисоциирах, а от теб Сиви Вълчо по-далеч регресирам.”

Ролира питката по-натам. В опозиция – Мечката – есктраординарен индивид от неурбанизираните територии.

-Какъв курс държиш?

А Питката реагира в привичния си модус: „Аз съм продуцирана от екстремален минимум Брашно, като сфера на гастрономически интереси. От Баба се дисоциирах, от Дядо се дисоциирах, от Зайо се дисоциирах, от Вълчо се дисоциирах и от теб, Мецо, регресирам на максимална дистанция.”

Ролира Питката по-натам, но възниква казус – в опозиция Лиса – неординарен абсорбент на гастрономически кълбенца.

-Накъде ролираш, най-оптимална от всички оптимални питки ?

А Питката реагира натурално: „Аз съм продуцирана от екстремален минимум Брашно, като сфера на гастрономически интереси. От Баба се дисоциирах, от Дядо се дисоциирах, от Зайо се дисоциирах, от Вълчо се дисоциирах, от Меца се дисоциирах. Идентично и от теб, Лисо, регресирам.”

А Лиса постулира: „ Дислоцирай се, Питке, в апроксимация, аудиопотенциите ми не са оптимализирани.”

Дислоцира се Питката в апроксимация и декламира итеративно. А Лиса итеративно постулира: „ Дислоцирай се, Питке, в интимна апроксимация, явно всякаква оптималност на аудиопотенциите си съм загубила.”

Дислоцирала се Питката в интимна апроксимация, а Лиса – неординарният абсорбент на гастрономически кълбенца – я абсорбирала и ликвидирала напълно, без всякакви фрагментарни реликви.

0 коментара:

Публикуване на коментар